søndag den 19. juni 2011

Day 3 - Hvad lavede du idag?

Okay.. Idag har jeg for det første sovet dejlig længe, fordi jeg var til fest igår, har min mor rigtig forkælet mig idag. Da jeg stod op kørte jeg på "shopping tur" med min mor og mormor.. en veninde (Louise L) og jeg rejser til Italien her om ca. 3 uger, så skulle ud og handle ind til den tur :-) Da vi så kom hjem, holdt vi spiste vi lidt mad og holdt siesta. Der efter var jeg kommet nogenlunde over mine tømmermænd, så jeg hjalp min mor ude i haven og det er jeg så lige blevet færdig med :o)


Louise L ^^


NU skal jeg bare til at finde alle mine bøger frem som jeg skal aflevere i morgen tidlig, og klokken 18:24 skal jeg med bussen til Rønne (Bornholms "hovedstad") og klokken 19:30 skal jeg i biografen med Louise L ^^ og se "X-Men - first class" - OG JEG GLÆDER MIG SOM ET LILLE BARN!

XOXO.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar