mandag den 1. august 2011

IM BACK!

ENDELIG er jeg kommet tilbage til min blog!
Jeg har jo lige været i Italien i nogle uger, så har ikke kunne komme på bloggen på noget tidspunkt! :(
Jeg må sige at det har været fantastisk, for det første kørte vi derne på 36 time (lidt cool syntes jeg), og da vi så kom der ned var det jo for helvede hedebølge manni! Det var mellem 28 & 36 grader dernede & vandet var mellem 26 & 28, spørg mig lige om det var skønt... "var det skønt?" "ÅÅÅÅÅÅÅÅH JAAH".

Fra venstre mod højre: Louise (min veninde), mig, 
Denni (min brors ven) & Silas (min bror). På færgen på vej til Venezia (Venedig).

Før vi skulle i "byen". Som startede med en tur på et sørøverskib
 med fri bar og en tur til venedig så vi lige fik set det by night ;)

VENEDIG BY NIGHT.


 Selvom jeg tit kom til at savne alle de fantastiske mennesker her hjemme, var det nu skønt at mødes med mine ferie venner, som jeg har kendt i 2 & 3 år nu.. fantastiske mennesker! menmenmen, dét var dengang & nu er jeg tilbage og fortsætter fra idag af min "30 day blog challenge!".

XOXO.


Ps. jeg glæder mig til at starte på HF som en spøgelses bilist når der er færgetræk :P

Ingen kommentarer:

Send en kommentar