torsdag den 4. august 2011

Day 14 - Et billede af dig og din familie.

Jeg har ikke noget familie billede som sådan.. altså, et hvor vi alle sammen står sammen, så jeg har lavet et billede selv :)

Det er et billede af min far og mor, som jeg har sat sammen med et billede 
af mig og min bror.. (som i kan se :P) Begge billeder er blevet taget i Italien. 
På billedet af min far og mor sidder vi på en café i Venedig, og på billedet af min bror & jeg, var vi på vej i byen med nogle venner. :)

Min familie betyder rigtig meget for mig. 
Jeg indrømmer gerne at jeg har lavet MEGET lort.. især sidste sommer. 
Men selvom jeg har lavet så meget lort, støttede de mig alle sammen selvom de var sure på mig. 
Især min bror! Der er mange der har en bedste ven.. det har jeg også, Asbjørn, er min bedsteven.
Men min bror.. han er min aller bedste ven. Han har jo altid været der , lige fra dag 1 af. Jeg elsker ham rigtig rigtig højt.


Det var det jeg havde for nu.. klokken er 10:39 d. 4 august, så fortsat god dag til alle.

XOXO.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar